folkrace Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Har koblet opp microsquirt v3, med edis8 og 36-1 triggerhjul. Får koblet fint opp med TunerStudio, med usb to serial (kjøpt hos efi analytics) og startet på konfigurering, men mister kontakten med "boxen" etter 4-6 min. Boksen blir også lunken i det ene hjørnet. Kjører med nyeste versjon av firmware. Se evt. vedlagt logg Noen som ser hva feilen er? TunerStudioAppDebug.txt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Min erfaring med MS er at om kontakt først oppnås så forblir den oppe. Har skrevet om dette for MegaTune / Tuner Studio her http://www.bilforumet.no/topic/252357-koble-megasquirt-til-pc-med-usb/ Er sikkert spenningsregulatoren som blir varm, men sjekk at alt er riktig koplet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
folkrace Skrevet Januar 4, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Skal gå over å sjekke alle tilkoblinger, men ganske sikker på at det skal være rett koblet. Ila den tiden jeg er tilkoblet boksen, ser verdiene greie ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet April 29, 2014 Rapporter Share Skrevet April 29, 2014 Jeg hadde samme problem på min MS2 v3 som var bygget av en amatør. Fikk en kar til å montere en bluetooth mottager i den, og generelt gå over loddinger osv, og den funker som fy, og mye greiere med BT ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg