krk_boy92@hotmail.com Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 har akkurat tatt av topp'en fordi topp pakningen var gåen, så har jeg prøvd å finn nå på nett. men har kanskje ikke sett godt nåkk. så lurer jeg på hvor mye moment og hvordan rekkefølge jeg skal følge når jeg setter den sammen .. Det er en AFN 1.9 TDI :P om noen kunne ha sent bilde eller noe slikt har vært til stoooor takk :)) (Y) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Noe sånt du ser etter? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2014 Om toppakningen er defekt så bør også toppen planes før montering, ellers kan den nye toppakningen få meget kort levetid. Bildet til TKarlsen følger du ved tiltrekkingsrekkefølge og moment, 40Nm, så 60Nm, så 90 grader og til slutt 90 grader til. Husk olje under skiven på boltehodene. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg