KjellGT Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Takk for svar.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Dersom kjedet er røket så bytt det og ta en kompresjonsest. Er denne ok så er alt ok. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Hvis du ikke har hørt at motoren har rasla veldig ved oppstart, eller motorlampa har lyst er det ikke sikkert kjedet har røket. Kjedene pleier ikke å ryke, de pleier å stekke seg såpass at de tilslutt hopper over, men da hører man det somregel lenge før det skjer. Hvordan låter motoren når du kjinner? Har vært borti flere som har totalhavarert i det du slår av tenninga, fullstendig rassert topp og knuste stempler. Og forresten, bytte kjede på disse motorene er noe forbanna møkk. Anbefaler at du skrur ut alle pluggene og bruker f.eks ett endoskop å ser ned i sylinderene. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2014 Hmmm. Leste litt fort i sted og fikk ikke med meg at motor etterpå er forsøkt startet - uten hell. Om kjedet er røket så er nok noen ventiler bøyd. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.