Static Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 heisann, jeg sliter noe vakent med å finne ettt sted å gå mellom torpedoveggen i min Touran 08 mod. har leita mange steder men klarer ikke noe sted å gå mellom. noen som har noen bilder eller noe forklaring hvor jeg kan ta ledningene mellom ;) takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2013 Over cluchen, og kanskje litt til venstre har du en gummiplugg du kan bruke. Dra bort stoff trekk og alt som ligger der så ser du pluggen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 En annen mulighet kan være kuefilter. Ta ut filteret, bor et hul i boksen. Da kommer du inn bak hanskerommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet Desember 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2013 Kupefilter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg