careka Skrevet Desember 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2013 Min Flotte hovedlykt av den dyre, strerke typen, som svinger osv. Den på høyre side har begynnt og blinke. og sløkkner etter en stund. Det er ikke pæra som er gåen, for da skifter den farge, Men vet noe hvor stor denne jobben er ? forstår det slik at det må skiftes ledninger og endel i en trafo ? Fikk dette fortalt nå på Wv veksted i Tyskland, men de hadde ikke delen og kunne ikke gi pris. er nå på vei hjem etter Julefeiring. så jeg må ta det hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Desember 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2013 Er nok balasten som må skiftes, i verste fall hele lykta. Burde ikke være så vanskelig og få en pris så lenge de skaffer delen. Hør etter pris i Norge. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2013 Foreldrene mine byttet begge ballastene på sin Touran. Møller tok 3500kr for hele jobben + deler. Byttet da begge ballaster og pærer. Pærene hadde vi selv, men ballastene skaffet Møller Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
careka Skrevet Desember 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2013 OK, pærene kosta 160 euro i tyskland, Får besøke WV butikken og skifte disse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2013 1300-1400kr for 2stk pærer? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg