henriksenhenning Skrevet Desember 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Heisann. Jeg har en mondeo der det venstre baklyset ikke vil fungere. Ryggelys, bremselys og blinklyset virker, men ikke hovedlyset. Jeg har kjøpt 2 pærer på biltema og byttet. Jeg mener og huske at det sto 4 watts pærer i bilen, og biltema hadde kun 5 watt. Kan dette være feilen? Noen kompiser har forslått en sikring, men jeg ville trodd at det ville vært med enn bare hovedlyset som ikke ville virket da. Noen som har noen tips hva feilen kann være? Mvh Henning Henriksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Var nok en 5w som sto der fra før også.Sjekk om du mangler parklys på samme side foran, gjør du det er sikringen gått. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henriksenhenning Skrevet Desember 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Framme er det ikke parklys. Kun nærlys og fjernlys. Hvor kan jeg finne sikringen? Fruen har klart og rote vekk instruksjonsboka. Takk for raskt svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre E Olsen Skrevet Desember 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2013 Mk3 modelen deter snakkom? I tilfelle dra ut den lommen nede til venstre for ratte, den til lommebok osv, der har du sikkringene, og kartet over sikringene er på siden av lommen du tar ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg