Gå til innhold

Styling til Golf 4

Ranger emnet


karlhenrik

Anbefalte innlegg

Noen som har noen ideer til hvilken styling som er fetest på en golf 4 ? Har nettopp kjøpt meg en golf 4 med grill, øyelokk og lexus lykter, å tenkte jeg skulle style denne. Det er en -98 modell og er den første modellen av golf 4 så det er ikke elektriske vinduer. Er det muligt og få kjøpt det og ettermontere det ?

Det ene speilet er knust og vurderer og kjøpe disse ny og, hvilke skal jeg kjøpe ?

Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig)

Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt)

Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket)

Bmw e30 320i Coupe (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel muligt og få montert knappene i midtkonsollen eller noe sånt, men sentrallås er vel også muligt og ettermontere. Kan jo eventuelt gå til en skraper og få 4 nye dører med sentrallås og vindushever, men det er vel sjeldent at alle dørene er hele på en vraket bil.

Golf IV 1,9 TDI (Midlertidig)

Audi a4 1.8 Stasjonsvogn (Solgt)

Nissan Sunny 1.6 -92 mod (Vraket)

Bmw e30 320i Coupe (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS4 fanger med cup wings pleier jo å gjøre seg når det gjelder styling, ellers er jo R32 stylinga noe å titte på? samt senking og 19" felg.

 

Bare kaster ut litt ideer her :)

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sjekk rieger, lumma tuning, kercher, seidl-tuning (advarsel: ikke best passform og sprø+tynn glassfiber) D&W, bla bla bla bla

det er NOK av ting å velge i!!

 

Sjekk http://www.ra-design.co.uk og KOENIGSEDER WIDEBODY kit'et.

Grisefint!!!!

 

bare for gudsskyld ikke kjøp en rs4 fanger. verden trenger enda en golf iv med rs4 fanger like mye som vi trenger enda en M3 stylet bmw.

 

og riv av lexus lysene. det er bare stygt. pliiiiiis.

 

haugus (tror det var de de heter) lager noen veldig pene speil. er i D&W katalogen.

 

FK-AUTOMOTIVE har en del ok saker. frontlys + baklys med karbon look innmat f.eks. hadde frontlysene med karbon look innmat, og det var ok det - bortsett fra at jeg måtte flytte over alt det elektriske fra orginal lampene pga sikringen gikk hele tia med FK sin innmat (det gjaldt både frontlysene med karbon innmat + de som bare er sorte innvendig).

 

Problemet med en golf er ikke HVA du skal kjøpe, men å få nok penger til å kjøpe alt som KAN kjøpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår