Sonic10 Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Hei jeg skal bytte batteri på bilen min, men jeg lurer på hvilket av de jeg må bytte? Har et under hjulbuen og et under panseret. Erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Bytt det som er defekt ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Da er det nok like greit å bytte begge. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 23, 2013 Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Har aldri hørt om Stratus med to batterier. Stratus har et batteri under hjullbuen fordi det ikke er plass i motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonic10 Skrevet November 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2013 Hvor stort batteri står det i den? Hvor kan jeg kjøpe det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 24, 2013 Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Er et spesielt batteri som står i disse bilene. Jeg har fått batteri til mine stratuser på bilxtra,så du kan prøve der. Ellers så kan du kontakte butikker som selger deler til Amerikanske biler som Steinar Stolen. Også mulig og kontakte batteri leverandører som sønnac. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonic10 Skrevet November 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Jeg så at det var et spesielt batteri som sto der ja. Hvor stort skal skal det være, 60 Ah ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet November 24, 2013 Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 60 Ah ja. Men det er jo bare og oppgi regnr ved kjøp så får du rett batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg