Evelen Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Hei.Har kjøpt meg et slikt ryggekamera som kombineres med skilt feste og har tengt å feste dette på min Honda Civic.Da det ikke er noen hull å stikke ledningen inn på baksiden av hondaen må jeg vel båre et hull selv.Dette blir nok under den plastkanten her:Men da lurer jeg på, hvordan blir det med rust, er det noe spessielt jeg kanskje bør smøre på eller gjøre med hullet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Regner med du har en gummigjennomføring der allerede, til skiltlyset. Du kan jo prøve å lure ledningen igjennom der :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelen Skrevet November 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 |altfor trangt, men ble en løsning på det med noe antirustmiddel og en gummipakning-greie :) Marius og JChE reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet November 19, 2013 Rapporter Share Skrevet November 19, 2013 |altfor trangt, men ble en løsning på det med noe antirustmiddel og en gummipakning-greie :) Så lenge du ikke har hatt på skikkelig 2k lakk vil det danne seg rust der... :bump Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg