kimandre92 Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Noen som vet hvor jeg burde kjøpe plasti dip? Skal lakkere en 200SX, og skal ha en litt unik farge, syntes det generelt er lite utvalg på plasti dip farger :( Dette funker vel like fint med vanlig lakksprøyte som med den elektroniske som følger med i mange kit osv? Vurderte og ta en tur på biltema og kjøpe sprøyte og kompressor. - Kim :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 http://lmgtfy.com/?q=plasti+dip Regner med at Plasti Dip Scandinavia AS har det du trenger Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Har allerede skjekket der, som du ser i tråden så har jeg allerede googlet, men syntes det er dårlig utvalg i farger. Er sikkert noen plasser som har bedre utvalg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet November 15, 2013 Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 lydgarasjen@gmail.com får du kjøpt maling, eller du kan sette bort bilen til lakkering. Skal du lakkere selv, bruk EL-sprøyte. bruker du kompressor, så er det lett for at det komer kondens i slangen, og i malingne. da får du et dårlig resultat. ps: du trenger ca 12L maling ferdig tynnet til en 200sx hva slags farge er du ute etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimandre92 Skrevet November 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2013 lydgarasjen@gmail.com får du kjøpt maling, eller du kan sette bort bilen til lakkering. Skal du lakkere selv, bruk EL-sprøyte. bruker du kompressor, så er det lett for at det komer kondens i slangen, og i malingne. da får du et dårlig resultat. ps: du trenger ca 12L maling ferdig tynnet til en 200sx hva slags farge er du ute etter? Maling som i plasti dip maling? :) Har ikke noe eksakt farge valg, bilen er burgunder rød nå og er en ganske spessiel bil. så kunne tenkt meg en candy rød aktig farge eller noe annet som lyst opp litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Ikke forvent at du kan få utstillingsskikk på bilen ved å bruke plastidip. Da må du nok til med god gammaldags lakkering. Du får heller ikke alskens farger i plastidip, som du allerede har erfart. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Og candy farger er nok også utelukket på plastidip Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet November 16, 2013 Rapporter Share Skrevet November 16, 2013 Maling som Plasti dip ja. Plastidip.no pleier å ha det du trenger. Når de går tom for en vare, så tar det lang tid før de får inn igjen. Som du allerede vet, så kommer Plasti Dip i standard matt farge. kan freshes opp litt med glossy. du kan også prøve optishop.no de holder til i Trondheim. De har en samarbeidspartner som blander RAL koder. hvis du ønsker en spesiel farge. De bruker en maling som heter rubber dip. levers som regel ferdig tynnet. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44958397&searchQuery=plasti+dip Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i Skrevet August 20, 2014 Rapporter Share Skrevet August 20, 2014 Hvor handler dere hen om dere skal ha plastidip? Har handlet en del til bilen min her: www.nordiccarpaint.com og var fornøyd! sjekket ikke opp i priser rundt forbi da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Jeg handler fra lydgarasjen. De omtrent alle farger Candyrød kan skaffes som flakes, røres ut i glossy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenho Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Du handler fra ditt eget firma Jon Hus? Merkelig, søkte på "Lydgarasjen" for å sjekke priser, og fikk opp at eier var " Jon richard nilsen huseby". Det var veldig likt som navnet her inne, "JonHus" ? :) Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonhus Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Lydgarasjen har sine leverandører, De gangene jeg trenger Plastidip for egne prosjekter, så handler jeg gjennom lydgarasjen, og får faktura. :) regnskapsfører liker ikke svinn. Det er korrekt at jeg står som eier og investor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenho Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Ok.. Sleipt å si at du handler derfra når det er du som driver det, men det er jo lov å reklamere for seg selv.. Litt useriøst men det får være :) 523i og EaglePilot reagerte på dette 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Er bare et par dager siden en annen bruker postet en mengde innlegg med reklame for nordiccarpaint. Noen av innleggene var så irrelevante at de ble slettet, hadde ingen sammenheng med trådens budskap, var kun reklame. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenho Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Sier ikke at det er noe galt i å reklamere, men at det var sleipt å si at han "handler" fra sin egen bedrift, akkurat som om han var en kunde der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg