whobe Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Siden jeg kjøpte bilen har utetemperaturen målt altfor mye grader ute. Den står ofte på 30+ når det faktisk er 10 grader ute. Klokken virker helt fint. Noen som vet hvor måleren ligger, og om det er en typisk feil som gjør at det kan måle riktig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 12, 2013 Rapporter Share Skrevet November 12, 2013 Den sitter rett bak frontfangern på høyre side av skiltet ditt så ca. Du kjenner den igjen på at det går 2 ledninger inn på den og det er bare en plastikkbit, er ikke noe annet i nærheten som ser sånn ut. Du kan også google hvordan den ser ut så skjønner du fort at det er den. Er store muligheter for at den er deffekt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whobe Skrevet November 13, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Fant den, men hvor skal den festes? Ser ut som om den skal klipses på en eller annen plass. På min bil hang den bare å slang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 13, 2013 Rapporter Share Skrevet November 13, 2013 Det husker jeg ikke eksakt, problemet etter noen år er at denne løsner og kan havne ned på bakken slik at den blir ødelagt. Fest den med et strips Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whobe Skrevet November 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 Det skal jeg få ordnet :) Forøvrig når jeg fikse varmeapparat viften, og monterte hjernen igjen. Så er det kommet airbaglys. Har hatt batteriet av over lengre tid, men det lyser alikevel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 14, 2013 Rapporter Share Skrevet November 14, 2013 Spørs om du må inn med diagnoseapparat for og få sletta igjen lampa. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg