rdl Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by sutarts Det er jo en skikkeli komplett å sinnsyk rå bil du har da !! :D Men hvis jeg ville gjort no mer på den, så hadde det nok blitt å tonerutene likt på alle side ruter og litt mørkere på bakruta, krom speil (m3) og satt på røde eller grønne calipere. snakkes :D eni på noe der. men igjen. njet! SKal ha ha sota ruter å skla det være likt og stylish. ellers blir det rånete og shabby, og han blir stoppet av snute 15 ganger dagli! speil. om du skal ha krom så kjør heller krom-folie på de speila du har... M3 passer ikke.. det har heller ingenting med audi å gjøre heller.... Blir penere med orig speil. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hva med annen fanger bak? og skjørter. krom speil er evig harry/stygt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Whistler hva med annen fanger bak? og skjørter. Orker ikke engang å tenke tanken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 for all del ikke skift skjørter eller fangere ass, de du har er rååååååe ! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Whistler hva med annen fanger bak? og skjørter. krom speil er evig harry/stygt jeg syns nesten en annen fanger og skjørter er evig harry, jeg. Crome speil er dyrefett.. Det er det eneste du mangler, NoLimit. Pen bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 legger ut et bilde som Sutarts tok av bilene våre igår. syns det ble kult jeg :D Toning kommer på bilen etterhvert. M3 leppe til koffertlokket er også på vei. :) Chrome speil må jeg tenke litt på.. men helt klar noe som også står på listen.. Andre sideskjørt eller bakfanger kommer ikke på bilen. Jeg vil ha en clean bil uten for masse styling og plastikk i alle kanter. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 du vil ha en clean bil, men tenker på crom speil? o_0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Whistler du vil ha en clean bil, men tenker på crom speil? o_0 Mulig det ja? Krom eller Alu... Noen gang sett en ny audi s4? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 som jeg har skrevet før, er så lite som skal til før krom speil ser elendig ut. Enten behold hva du har, vurder små speil (et lite fra norge og et lite fra UK så er det ordnet) - blir det krom så gå for "the real deal"... si ifra hva du ordner av toning Stig Are, vurderer det litt selv, uten at jeg har peiling på hvor mye % etc. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by NoLimit Mulig det ja? Krom eller Alu... Noen gang sett en ny audi s4? ;) s4/a4. krom speil er ikke pent :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 trodde nå det var noe børstet alu greier på S'ene jeg men... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Må si meg litt enig der, er finere da speilene er i bilens farge enn chrom speil. Men det er smak og behag! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Du må tone rutene dine, men ikke overdriv ;) Og hva med grønt neonlys under? :D Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by GT-Stian Du må tone rutene dine, men ikke overdriv ;) Og hva med grønt neonlys under? :D Nei, uff, Neon lys blir for mye 2f2f. Å begynner å bli litt harry da så mange andre som har det da bilene dems ikke kler neonlys. Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 synes ikke neon passer på en så clean bil.. Skal man først ha neon, så synes jeg man skal ha det på en bil med fullt bodykit, mao en japse elns.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg