Gå til innhold

Selges: 1997 Audi A4 Quattro 2.6 - Tar innbytte i mindre bil.

Ranger emnet

StigBjerke

Anbefalte innlegg

Aller først starter jeg ved å linke til min Finn annonse:
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44859504&editAd=true

04_1964012744_xl.jpg

Bilen er i god stand både teknisk og utseende, noen få små riper her + en liten bulk i pasasjer dør foran Interiøret er meget pent, utenom et par lister som er sprukket ved pasasjerdøren. Disse kan lett byttes.

Bilen har et Simons SS eksosannlegg som gir en utrolig fin lyd. Bilen har fått installert et Tüv-godkjent coilover sett fra FK. Dette er justerbart fra 15-65mm. Tüv papirer medfølger bilen og trengs en 4-hjulskontroll og visning før dette er registert i vognkortet. Originale dempere og fjører følger med bilen. Alle høyttalere er byttet og det står nå Kenwood i dører og Rockford Fossgate i hattehylle. Alpine spilleren som står i har USB, AUX og Bluetooth muligheter, denne har defekt antennekabel Det er også montert en Sony X-plod forsterker bak i bilen med et dyrt kabel sett og tjukke høyttalerkabler. Originale høyttaler kabler er fortsatt i bilen og fult brukbare.

Service er tatt. Oljeskift ble gjort sammen med en motorrens, bytte av oljefilter, tennplugger, luftfilter, kupéfilter, G60 temp føler for kjølevæske, tenningsposisjonsføler og slanger til vakuumklokker for innsug og innsprøytning.

Det var en veldig liten kjølevæskelekkasje i bilen da jeg fikk den, dette skal være i orden nå. Det er fjernet rust fra røret som lakk. Tuta er defekt, men det medfølger tute fra donor bil. Mansjett for endeledd på venstresiden foran bør byttes.

Kommer med både sommer -og vinterhjul.
18x9" Audi felger med Dunlop 225/40 sommerdekk.
16x8" OZ felger med Nokian 205/55 piggfrie-vinterdekk.

TAR INNBYTTE! Jeg vil ha en liten sportscoupe eller sedan med manuell gir.
Absolut ikke interessert i bil med masse styling og body kit med en svær loffegriller. Lite interessert i biler som er trimma uten å få det godkjent også. Tüv-godkjent senkesett som ikke er registert enda går helt greit.

Eksempler på noe jeg vil ha er: Porsche 944, Mazda Rx-7, Toyota MR-2, Nissan 200SX, BMW E30 325, VW Corrado, Alfa Romeo GTV osv.

'84 Porsche 944 | '93 Honda Prelude 2.3i

x: '92 Porsche 968 | '02 BMW 318i | '97 Audi A4 2.6Q | '99 Passat 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider