hallvardr Skrevet November 22, 2013 Rapporter Share Skrevet November 22, 2013 Er da slange til varmeregister det er snakk om :) Aaa, jeg tenkte litt lengre fremme i systemet, takk for bildet Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hallvardr Skrevet November 24, 2013 Rapporter Share Skrevet November 24, 2013 Done, takker for gode tips. Veldig mye gris, og mye veskte til overs. god guide her:http://www.bilforumet.no/topic/251910-guide-bytte-termostat-audi-a4-18t-replace-thermostat-audi-a4-18t/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm Skrevet November 28, 2013 Rapporter Share Skrevet November 28, 2013 Jeg har disse 3 glødpluggene bak på motor som står i kjølevannet, men spørsmålet mitt er hvordan disse skal fungere, jeg har skiftet ut de gamle med nye, men vet ikke hvordan og evt når de skal virke (når skal de få tilført strøm slik at jeg kan bruke et multimeter for å se om de får strøm), er de koblet opp mot et rele eller en sikring, hvis så hvilken sikring er det. jeg har en brukimportert 97 mod A4 Avant 1.9TDI AUH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet November 29, 2013 Rapporter Share Skrevet November 29, 2013 De er koblet opp mot et rele og sikring, + en temp sensor antar jeg. Da de skal slåes inn visst temperaturen er lav. Det du kan gjøre er og ta av en av ledningene og koble multimeteret imellom og måle ampern. Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg