audifanatic Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Jeg lurer litt på å få kjøpt inn noen fete felger til min 1986mod Audi 80cc, men helt hvordan felger er usikkert. Jeg har lenge vært interesert i "dassrull" stuk, altså Schmidt TH Line eller annet, men jeg veit ikke helt om dette virkelig passer til bilens linjer? Er det en Norsk importør av Schmidt felger eller må jeg ta båten over? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 se her http://www.daekimporten.dk de tar 700 kr per sett i porto til norge Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 ingen norsk importør for dette og den danske siden som ble nevnt tar ca 14k for 8x14 TH.... ville heller valgt f.eks ML line (revolution) på en 80 da th-line etter min mening ikke er så pene i 15" og 14" blir litt i minste laget på en 80 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg