Gå til innhold

Dieselvarmer i garasje

Ranger emnet


pebe1

Anbefalte innlegg

Vil en dieselvarmer være en grei måte å holde en dobbel garasje varm på? tenker da på om det blir mye lukt av den forbrente dieselen, eller vil man ikke merke noe til dette? Det er vel sikkert ikke nødvendig med noe så kraftig som en dieselvarmer, men greit å slå på når man skal ta ei lang økt i garasjen en kald februarkveld:)

Opel Senator A 3.0E, 1983
BMW 525 E12 (528i-motor), 1975
Toyota Crown 2600 Deluxe, 1976

Mazda 616, 1976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det er en ypperlig måte å gjøre det på. Det finnes Diesel/parafin varmere som har skorstein for å slippe avfallsstoffene ut. Jeg selger Foma byggvarmere ta gjerne kontakt med meg på r.black@foma.no om du ønsker pris på direkte kjøp:)

OPEL ER BRA!

---------------

2005 Honda Accord

1999 Yamaha Thunderace 1000

1996 Seat Toledo 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker fjell, har brukt dette mye selv i et rom på ca 20 kvardrat. Den jeg har er på 27kw, og trenger ikke stå på lenge før det er god varme der inne, og den brenner så reint at den lille eksosen man får ikke er til bry i det hele. I verste fall kan du kjøre den på parafin, da er det hvertfall ikke noe å tenke på.

Denne byggtørka er vel 15 år gammel, vil jo nesten tro nye maskiner går enda renere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker selv en nokså ny 22kW byggtørke i garasjen (50 kvm) om vinteren, ved behov, og etter noen få minutter er temperaturen steget med 10-20 grader. Jeg bruker kun renset parafin, merker da ingenting til hverken lukt eller gass.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår