Chrissjak Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Noen som vet hvorfor jeg må sette på resirkulerings knappen på climatronic for å få full effekt på vifta? blåser nesten ikke uten at jeg trykker på den resirk knappen. VW Passat 1999 tdi 3b (I) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Tett pollenfilter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissjak Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hvor finner jeg denne da?;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Jeg mener du skal filteret foran vindusvisker på H side. Åpne panseret, og ta opp dekselet over vannkassa hvor viskermekanisme m.m. sitter. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrissjak Skrevet Oktober 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2013 Har funnet ut av det:) Thnx Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg