merterje Skrevet Oktober 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Jeg hadde et innlegg her forledes om hvor dekkene skal være på bilen. Fant nedenfor artikkel som hjalp en del. På mine Pirelli så er dekkene asymetrisk men ikke retningsbestemt. Det er da viktig at dekkene inn og utside er riktig når de settes på felg, og det er de. Men de kan settes på hvor jeg vil på bilen, da de er ikke retningsbestemt. Det finner jeg ut ved å legge dekkene inntil hverandre. Det er heller da ikke noe merke på dekkene som viser rotasjonsretning eller left eller right. http://www.dinside.no/801292/er-dekkene-dine-riktig-montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Så lenge utsiden er ut kan du sette dem hvor du vil ja:) Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2013 Selv om de ikke er retningsbestemt, er det gjerne best å sette de tilbake på samme side av bilen som de var tidligere. Aller viktigst er det med piggdekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg