Gå til innhold

Abs føler passat 1999 syncro

Ranger emnet


amazon1967

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan få tak i abs sensor til passat syncro 1999 mod? REGNR JU77018

 

Kjøpte en av de som ser riktig ut som er til "front" og satt inn men fikk ikke resatt

lampa, når følern skal inn skal den bankes inn med kraft? eller gå lett?

 

Finner bare når jeg søker på reg nr denne men det er ikke sånn som sitter der

 

absfeil_zpsf63c28d4.jpg

 

Det er denne som sitter der men det står at den er til front

 

absriktig2_zps56b6aa64.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er det front eller bak du trenger sensor til? Regner med at det er til front siden du skriver "Kjøpte en av de som ser riktig ut som er til "front" "

 

Er vel ingen av de. Den sensoren du trenger til bilen din har vel også kontakt til bremsekloss slitasje varsling?

 

China_ABS_Sensor_8D0_927_803D_8D0_927_80

 

Delenr: 8D0 927 803 D

 

 

Og rundt sensordelen sitter det vel også en krans som gir jording til sensoren? Om den er slitt så vil du få feil. Det gjorde jeg på min gamle A4

 

mez0900097_0.jpg

 

Så dra til møller, oppgi skiltnr ditt og si hva du trenger så får du det du skal ha. 

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da du vet det er 3B0 927 807 G, hvorfor bestiller du den ikke da? Møller skaffer de

 

Og om du er redd for å kjøpe originalt, så finnes de på nettet å. F.eks denne

 

http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0265006573-ABS-Sensor-VW-PASSAT-3B2-1-6-1-8-2-3-VR5-2-8-V6-1-9-2-5-TDI-/260892130710?pt=DE_Autoteile&hash=item3cbe61fd96

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det ikke er lik den som sitter på den er lik denne på linken men det står at det er kunn

til forran.

 

Men det sitter sånn bak på min eller kan det bære forrige eier som har satt inn gal sensor?

Står det skal være sånn som det er på det første posten jeg begynte med men er ikke den mye større enn

den som er på bilde under den igjen?

 

http://www.traderscity.com/board/products-1/offers-to-sell-and-export-1/abs-sensor-for-audi-a4-front-55661/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset slukker vist feilen blir rettet. men greit å få slettet gamle feil uansett..

Skal ikke ha noe jord sensoren, men hullet må være rent å fritt for rust, sånn at du kan presse den inn for hånd.

er den løs å fin, kan du egentlig bare la den ligge helt inntil abs ringen, da den skal være "selvjusterende"

sensorhylse følger oftest med den nye sensoren.

abs ringen må også være uten skader eller for mye dritt å rust. må også sjekke at den er helt "rett" altså uten kast eller "tumleslag"

slark i hjullager gir også abs feil..

Så lenge stikket passer, å sensoren har rett vinkel, kan du bruke stort sett alt av sensorer egentlig..  

kan også måle at det er lik mostand på alle sensorer. videre kan du måle vekselstrømmen med et vanlig amperemeter, samtidig som noen snur på hjulet.

 

Men... alt dette slipper du som regel å gjøre, da feil enkelt vises ved å ta en diagnose:)

kan også være feil i abs enheten selvsagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår