olsen Skrevet Oktober 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2013 lurer bare ganske enkelt på hvilken forgasser som passer i en VW Golf 1 1,5 L 1983 modell. hørt noe om 1B3 men er ganske usikker. kan noen hjelpe meg? Siter Trenger en golf 1 forgasser 1B3. plis kontakt meg om du kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest hafnor Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Jeg tror du kan kjøpe weberforgasser til din Golf. Jeg kjøpte en ny for 2000 kr i Østfold et sted. Den het noe med 36/32 manuel eller automatchoke. Jeg valgte den med manuell, da må du legge opp en spake og waier inn til bilen. (fåes på biltema) Husk at du må gjerne flytte hanen på gassspjeldet over fra til gamle forgasser til weberen. Weberforgassere har et kjempegodt rykte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 1B3 er Pierburg sin og passer rett på en 1.5 mk1. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2013 tusen takk! endelig vet jeg hvem som passer :D Siter Trenger en golf 1 forgasser 1B3. plis kontakt meg om du kan hjelpe meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet Mars 12, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2014 Pierburg 13B er den samme som jeg har på min 1,5 med JB motor. Har bare problemer med den. Prøv å få tak i en Weber 36 TLP. Disse passer direkte på, men har dessverre gått ut av produksjon såvidt jeg kan se. Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg