Quattro73 Skrevet Februar 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2014 Skruen for tomgangsjustering er kun for blandingsforhold ved tomgang, ingenting annet. Alle Webere har faste dyser som byttes ut etter behov. Om du kan finne ut hvilken Weber du har så kan vi kanskje hjelpe deg med dyseoppsett. Ved normal landeveiskjøring så vil du 90% av tiden kjøre på lavfartsdysene, hoveddysene er kun i bruk ved pådrag - om du har de riktige dysene. Er ofte en tommelfingerregel at blandeskrue for tomgang (CO) skal være ca 2 omdr ut (fra bunn) der tomgang er høyest. Må den mer ut så er lavfartsdysene for små, og for store om mindre enn 2 omdr ut. Når blandeskruen(e) skrues helt inn så skal man aldri skru hardere til når man merker de bunner, da vil setet mot skruen bli ødelagt. Litt bilder av dysene til Weber DGV 32/36 i tråden http://www.bilforumet.no/topic/279652-weber-3236-kit-pa-b23/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.