bigvito Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Hei Jeg trenger noen liter "avg. fri" (mindre avgifter) diesel. Er det en plass i Kristiansand man kan få tak i dette? Eller må jeg langt inn på bygda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berla2 Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Er ikke noe kjent i Kristiansand, men som oftest kan en få tak i det på en vanlig bensinstasjon. Jeg er ihvertfall kjent med at det noen steder enten kan velges Avgiftsfri diesel ved å trykke på en bryter ved pumpen, eller at det står en pumpe for seg selv et annet sted på området. Noen ganger er det vel mulig å få tak i det ved et bilverksted eller lignende, tror jeg...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet September 18, 2013 Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Shell Fidjane på E39 har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bigvito Skrevet September 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2013 Shell Fidjane på E39 har. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg