Chrsan19 Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Hei! Har en gåen tannstang/servo snekke på den stakkar A4'n min, og har funnet noen som kan erstatte den defekte. Men er et problem.. Orginal nr er helt indentisk UTENOM de 3 siste sifre og siste bokstaven. Min er 8D1 422 066 D mens de jeg har funnet er 8D1 422 065 J. Kan jeg bruke den tannstanga, eller MÅ org.nr være 100% indentisk. Hva er forskjellen på de 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 16, 2013 Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Tror den bør passe. Er flere som lister tannstang som oppgis å erstatte begge nummer du oppgir. F.eks: Steering Rack from Servotec - STSR679L -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrsan19 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2013 Tror den bør passe.Er flere som lister tannstang som oppgis å erstatte begge nummer du oppgir. F.eks: Steering Rack from Servotec - STSR679L -- Så det du sier er at den jeg fant som slutter med 065 J vil passe som erstatnings stang for min 066 D ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg