lars-frr Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Siden min militær karriere snart nærmer seg slutten så er det igjen tid for golf. Begynner å forbrede prosjektet mitt nå så da er det snart nødvendig med en bil . Jeg dimmer om 2 mnd , så innen den tid skal jeg ha fått kjøpt meg en golf. Jeg har satt en makspris på golfen på 25 000 , - Org eller stylet har ingen ting å si så lenge den ikke har gått så veldig langt og er i god stand .. Det jeg helst vil ha :: Golf 2 88 -> Ikke sælig mer en 200 000 km 1.8 90 hk -> Minimalt med rust 2 dørs Trenger ikke være fin i lakken da den skal lakkes om ,, Så hvis noen i nærmeste fremtid skal selge / vet om noen som skal selge golfen sin så si ifra .. :) Ps .. ikke mas pga jeg la den under feil tråd :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg