Roobert Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Audin min har nå tatt kveld, og jeg må ha ny motor. Det er en 1,9 tdi Quattro manuell. er det noen som vet av noen sider i utlandet jeg kan skaffe en motor :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 29, 2013 Rapporter Share Skrevet August 29, 2013 Brukte bildeler til alle bilmerker og biltyper - finndel.no Aktuelt - Brukte bildeler sendes over hele landet - Møre Bruktbildeler AS De er norske. Spørs jo akkurat hva som har skjedd med motoren din da, om regreima har kvelda for eksempel så betyr ikke det at du må skifte noe annet enn topplokket. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roobert Skrevet August 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2013 Brukte bildeler til alle bilmerker og biltyper - finndel.no Aktuelt - Brukte bildeler sendes over hele landet - Møre Bruktbildeler AS De er norske. Spørs jo akkurat hva som har skjedd med motoren din da, om regreima har kvelda for eksempel så betyr ikke det at du må skifte noe annet enn topplokket. har sjekket de sidene :-) naf hentet bilen, og verkstedet har funnet ut at veiven var knækt, så de anbefalte å bytte motor mest sannsynlig er det også flere komponenter som er ødelagt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg