golf2/golf3 Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 hei har en 90 golf 2 etter jeg byttet hjullager er det en vedilmerkbar risting begynner rundt 40 o bli verre og verre. har hatt billen på bukker å satt den i gang i gir. da ser jeg dekkene ser u'runde ut hva er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2013 Rapporter Share Skrevet August 28, 2013 Begynte dette etter bytte av hjullageret? I såfall, ble lager, nav mm montert skikkelig? Uansett så er noe feilmontert. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf2/golf3 Skrevet September 2, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 ja det begynte ettepå. jeg lure på om jeg kanskje presset navet for langt inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 2, 2013 Rapporter Share Skrevet September 2, 2013 Navet kan ikke presses for langt inn, det skal presses inn til det stopper mot innerringen på lageret. Dog kan du presse det skjevt på, men vil da ikke få det så langt inn som det skal. Demonter hjul og bremseskive og sjekk hva som er galt, er eneste måten å finne det ut ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg