Gå til innhold

Byttet spiller i passat 2007 mod. Mistet lyd bak

Ranger emnet


dagii1993

Anbefalte innlegg

Hei! Kjøpte nylig en passat 2007 mod 4motion Highline. I går byttet jeg spiller til Kenwood dnx-4210bt og mistet lyden bak. Det er vell orginalt satt opp forsterker til høytallerne bak, å leser litt om att det kan gå en styrestrøm kabel i samme lednings"tugge" som høytalerledningene inn på isokontakten. er det bare å splitte denne kabelen og sette den inn på remoute på spilleren? hvis jeg finner ut hvilken kabel det er? Hvilken farge har evt denne kabelen eller må jeg kjøpe noe annet? takker for svar på fårhånd ! : )

 

 

 

 

 

 

post-61182-1380485523267_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg kjøpte bare spiller, og overgang fra bilxtra.(fra passat til vanlig iso) Men hva er det som må gjøres da? jeg skjønner liksom ikke helt hvordan jeg skal koble på den boksen der..

 

Det går jo ledninger bak til høytallerene der nå, men det virker bare ikke som den orginale forsterkeren ikke er med? Trenger den bare styrestrøm??

 

Mvh en som ikke kan å koble anlegg i nyere bil!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som cossiemk1 sier lengre opp her. Du trenger en ISO kabel/overgang med en slik boks.

 

Er akuratt det samme i min (eller det var) Audi A6. Med originale spiller fikk jeg lyd bak + originale bassen. Da jeg koblet til ny spiller (Pioneer) så mistet jeg lyden bak + bassen. Jeg kjøpte en ISO overgang/adapter med en sånn boks og koblet til og da virket det. Da fikk jeg lyd bak

 

Jeg vet kenwood har slike bokser. Kan være CAW-VW2150 om jeg husker riktig. Står at den gjør at kun rattet virker mot spilleren. Men om jeg husker riktig vil den også aktivere høytalerne bak. Prøv å få tak i en sånn boks og prøv

 

http://www.elutstyr.no/bilstereo/adaptere/adaptere-bilmerke/kenwood-caw-vw2150-comfort-adapter-vw-skoda-seat.html

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår