Jimbo_696 Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Hei. Jeg må bytte skiver og klosser rund baut på passaten min nå, så lurte på en ting: Har hørt et jeg må inn med ett data'n for å stille tilbake bremse stempelet pga det elektriske håndbrekket? At hvis du skrur det inn manuelt så kan jeg risikere å ødelegge calipperen. Stemmer dette? Regner egentlig med det siden det var en vag mekaniker som fortalte meg det. Men er det er annen mulighet å gjøre det på? skru av den elektriske delen eller noe sånt? setter stor pris på svar her folkens:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet August 24, 2013 Rapporter Share Skrevet August 24, 2013 Du må ha diagnoseapparat for å skru inn motorene bak. Når motorene bak er skrudd inn må stemplene presses inn. Altså presses inn. Ikke skrus og presses som på alle andre VW. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg