Karina95 Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Hei. kjøpte nettopp en Golf 3 1994mod. Forrige eier byttet Tenningslås på bilen, å siden det har kollisjonspute-lampen lyst, og blinklys/nødblink ikke fungert. Nødlyslampen på rattet lyser rødt, men ingen reaksjon hverken i dashbord eller i lyktene.Ønsker å spare tid og penger ved å høre om noen andre har hatt samme problem! Har sett at flere har byttet relè osv, men ingen skriver hva problemet var. Har selv byttet relé, men det var desverre ikke problemet. Har lagt til bilder av hvordan det ser ut bak rattet, og hvordan nødblinken IKKE fungerer! Under rattet henger det en kontakt som jeg ikke vet hva er eller hvor den skal plasseres. (finner ikke noen plass å plugge den inn).. Kan dette ha noe med blinklysene å gjøre? Hva kan probleme være? er ikke så flink til å feilsøke med voltmeter osv, så håper noen av dere har opplevd samme problem, og evt vet hva løsningen er :-) Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 14, 2013 Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Som jeg skrev i den andre tråden din: http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/golf-3/307051-golf-3-1-8-1994mod-blinklys-nodblink.html#post2981333 så bør du sjekke om det mangler en kabel/plugg inn på blinklysbryteren. Jeg mener å huske at det er to kontakter inn på den, den ene for lys (nær/fjern), og en annen for blinklys. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina95 Skrevet August 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2013 Kan det være den kontakten du ser ovenfor på bilde som skal kobles til? Problemet er at jeg aner ikke hvor den evt skal kobles til :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 15, 2013 Rapporter Share Skrevet August 15, 2013 skal være 4stk tilkoblinger BAK på hendlene :) kan være knotete og se. men er bare og ta de av så ser du det. den du har skal inn der en plass Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outcasted Skrevet September 3, 2013 Rapporter Share Skrevet September 3, 2013 Den du viser på bildet der hører til bak blinklys bryteren din, akkurat kommet inn fra garasjen, og kjente igjen bryteren med en gang. Er bare ett spor den passer i, og bare en vei den går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg