Tuning God Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Noen som har listen om hva som må utbedres i en GL eller GT for å få godkjent med G60 motor ? Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 hvorfor ikke bare bruke en VR6 maskin? jeg har ikke stor peiling på motorer osv, men du lager deg jo mer arbeid viss du bruker G60'en Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 for stor Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 for stor som i for mye gamp? eller? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 vr6 maskin er vel mer plug&play i mkIII en det g60 motoren er vel?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 var det jeg trodde også, og mkIII'ene har jo god plass. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 mKIII ble jo levert med vr6 og plassen er den samme, så jeg kan ikke se att det skal være noe problem med ombyggning til vr6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Vel, en golf GL 1.8 90hk bruker jo samme motorfester som en G60. Mer knot å bygge om til en tyngre og større VR6 motor.. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Så blir vel bilen noe mere fram-tung med vr6 også.. Hadde vært interessant å vite hva man måtte gjøre for å få godkjent med G60. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuning God Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Jeg er på utkikk etter en golf 3, men vil gjøre den til et prosjekt. Og vil ha en liten kvass motor... Og siden jeg aldri har sett en golf 3 med g60 motor så hadde det vært litt arti å testet... Er det noe forskjell på motorfestene til golf 3 1.8 og golf 2 1.8 ? EDIT: Kikket litt på gti 8v'n til en kompis av meg (92mod) , og synes motor og fester var veldig likt min golf2.. Kan dette stemme? Og siden G60 har samme fester som min burde den vel passe i en 3'er. (??) Siter se www.carstyling.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Du må ha bremser som levert på golf 3 med tilsvarende motoreffekt eller mer d.v.s 16V eller VR6 kan også hende at de godkjenner 4 bolt G60 bremser.... sjekk med biltilsynet Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikolai Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Diverse av de "gærne" tyskerene som har gjort dette... det er jo en vanlig blokk.....i bak kant så passer mest sannsynelig motorfestene uten problem..... Det er ikke rare forskjellen på de div. motorene se.........Han Rudi har god peil på dette... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Nikolai Diverse av de "gærne" tyskerene som har gjort dette... det er jo en vanlig blokk.....i bak kant så passer mest sannsynelig motorfestene uten problem..... Det er ikke rare forskjellen på de div. motorene se.........Han Rudi har god peil på dette... De gærne tyskerene ja...hehe,var nedover nå i påsken så på en golf 3 med 16VG60 :D nice Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg