freddysan Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Har akkurat kjøpt en 1990 MB 300TE, og etter en rask titt under bilen kan jeg konstatere at jeg må bytte så og si hele eksosen. Jeg var innom svendsen og forhørte meg om pris, og de skulle ha 13k bare for delene, og så kom jobben ved siden av. Jeg må også ettermontere kat da tidligere eier tok vekk denne. Jeg trenger hjelp til å få sveiset alt dette sammen, så om noen er gode på sånt, og har sveiset eksos på 124 før, trenger jeg sårt hjelp da Onkel her nede ikke er så glad i frieksos :) Holder til i Sørumsand i Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Ta en kikk på nettet, ebay for eksempel. Der kan du ofte spare mange tusen på eksosanlegg. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 6, 2013 Rapporter Share Skrevet August 6, 2013 Sjekk her: Bildeler Mercedes Benz og mercedes bil deler mercedesdeler Og her: Auto-Trio : Hovedside Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddysan Skrevet August 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Er i hovedsak sveising og løftebukk for å få den opp som er hovedproblemet :) Takk for tips uansett, skal sjekke ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddysan Skrevet August 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2013 Skulle ha løftet opp bilen, tatt ned de deler som må byttes, hentet nye og sveises sammen og hengt opp. Noen her som kan hjelpe med dette? Jeg kan hverken sveise, og har ikke tilgang på løftebukk.. Er en 1990 MB 300TE som nå går på frieksos :) Bor i Sørumsand i Akershus :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg