seat toledo Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Jeg trenger nye bremseskjold begge sider foran. Noen som vet hvor man kjøper disse billig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Se om du finner noen fint brukte hos huggeren,nå skriver du lite om årsmodel og motorstørelse men kansje de har på ein nettbutikk. Nå vett ikke eg hvem som selger org deler til seat,men det kan vel ikke koste så mye nye orginale heller. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 3, 2013 Rapporter Share Skrevet August 3, 2013 Ser nå att Bildeler på nett: kjøp Auto Reservedeler billig til bil på nettet 24 timer på Reservedeler24.co.no selger skjold til seat toledo fra 1999 og som har 232mm skive foran. Søk på bilen din,så går du på bremseskiver nedforbi bremseskiver i fanen til venstre står det tilbehør der fant eg. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seat toledo Skrevet August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Jeg har en seat Toledo 2002 mod 1,9 tdi. Fikk kjøpt bremseskjold bak hos mekonomen, men foran kunne de ikke skaffe. Orginalt koster det sikkert dobbel pris:( Var på ebay å tittet men de hadde bare bak. Bremsedeler.no hadde heller ikke, selv om de er store på bremsedeler. Kanskje bremseskjold til golf 4 eller bora og Audi a 3 kunne passe? Egentlig er det et vag produkt som er produsert i Spania. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Her er bremseskjold til 1.9 tdi 110hk:Skvettbord, bemseskive framaksel venstre av VAN WEZEL (5826371) billig på nettet - Reservedeler24.co.no Det er 4 forskjelige 1.9tdi motorer så eg må vite hvor mange hk din har for og være sikker. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seat toledo Skrevet August 4, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Jeg har en 90 hk tdi 66kw motor i seat,en. Fant bare bremseskjold til venstre side på reservedeler 24.co.no Rart de ikke har til begge sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Trur du skal sende ein email og spør,for meg ser det ut som det er denne:Skvettbord, bemseskive framaksel høyre av VAN WEZEL (5812372) billig på nettet - Reservedeler24.co.no Men kan ikke sei det 100% så send ein mail og spør om denne passer din bil og om de evt har til høyre side eller kan få tak i. Lykke til :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Haster? Kan selge nye og originale for 125kr/stk men da må du vente i minst 2-3 uker før du får dem. Send meg en PM om du er interessert. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Det var jo veldig grei pris for orginale skjold,får du tak i andre deler til VW? Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Ja, får tak i OEM og aftermarket deler til nesten alle bilmerker, inkludert VAG. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Sender deg PM eg :-) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg