Gå til innhold

Mk3 vr6 automat?

Ranger emnet


Bolf1

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Det har jeg også, som sagt kan være at jeg er heldig, er jo på ingen måte en racer-kasse, og du bør unngå å bruke den "manuelle" overstyrigen på den. Jeg har også det som kalles "sport" modus på min, som på ingen måte blir noe flittig brukt :) Det er en gammel kasse, gammelt oppsett, så jeg tar vare på den og unngår å overbelaste den :) Dettil siden, har fremdeles til gode å kunne klage på min, bortsett fra at jeg personlig liker å gire, gir meg følelsen av at det er jeg som kontrollerer motoren :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår