Geiri83 Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Jeg har "liten" problem med automaten pa min 2,4 Crystler Grand Voyager, 2000 model. R og N fungerer fint, men han skiftes ikke op fra 1. gir. kjører 55-60km på 3000 rmp. Hjelp... p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B250 Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Høres ut som Limp-in mode eller Limp-home. Høres iallfall ut som du står i 2. gir. Akkurat samme som hos meg. Det første du kan gjøre er å slette feilkodene i hjernen ved å koble fra batteriet et minutt eller to. Da nullstiller hjernen seg, og du har vanlig girskift igjen. Hvis problemet kommer igjen, må du dra til verksted og få avlest feilkoder på kassa. Vet ikke om de kan gjøre dette andre steder enn Chrysler-verksted. Det kan koste alt fra 0 til 500 kr. Da får du feilkodene og anbefaling om utbedring. Kan være så mangt..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg