Zflyingviking Skrevet August 2, 2013 Rapporter Share Skrevet August 2, 2013 Hei, er det noen som vet om disse blendings platene passer på en 1,9 tdi med kode ALH 038131925A passer ofte på eksosmanifolden 038131925 passer på en del innsug Anyone ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvedcom Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Personlig ville jeg IKKE blendet EGR men heller brukt noen kroner på remapping av ECU om du vil ha mer effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 Man henter ikke effekt på å blende EGR, man eliminerer et problem med nedsoting/koksing av innsug og stuck EGR ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 4, 2013 Rapporter Share Skrevet August 4, 2013 (endret) Personlig ville jeg IKKE blendet EGR men heller brukt noen kroner på remapping av ECU om du vil ha mer effekt. Hvorfor ikke? Jeg har fjernet EGR ventil systemet på bilen min. Nå får ikke innsuget varm eksos rester, men kun ren kald luft. Sånt kit kjøpte jeg meg: Allard 1 9 TDI EGR Delete Kit Skoda Octavia 90 AGR ALH 100 ATD AXR 110 ahf ASV | eBay Om du vil hente effekt med å fjerne EGR ventilen så må du demontere innsuget helt. Fjerne all dritten som ligger der. Da vil du nok kanskje oppleve bedre respons fra bilen Bilde av nedsota innsug pga EGR: Endret August 4, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg