amazon1967 Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 (endret) Ser det er to typer ac kompressor til passat en med slangene koblet bak med to store muttere og en med koblingene på toppen med lokk og umbraco, jeg skal bytte på min og jeg har den med koblingene bak med muttere på kompressoren da det store spørsmålet kan jeg bruke den kompressoren men koblingne på toppen? hvis jeg plukker av den fra en delebil er det samme fester i blokka på min som den? Dette er til en passat 2000 modell Endret Juli 28, 2013 av amazon1967 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Siden slangene sitter på forskjellige steder så høres det lite sansynlig ut. Blir slangene lange nok? Er koblingene like da? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
amazon1967 Skrevet Juli 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Tenkte på hvis jeg skrudde av kompressoren fra den andre bilen om festene er like der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg