mazdaracing Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 er det vanskli å montere turbo på en vanlig innsprøytningsmotor? Og hvor dyrt kan det fort vekk bli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracing Skrevet April 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 kjører: Mazda 323 lx1.3 har igrunn ikke planer om å trimme opp DEN noe særlig. Så jeg må altså regne med en 25 000? Det var dyrere enn jeg trodde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 Originally posted by Bmw345 Dette var generelle priser. Jeg regnet da nypris på mye av delene. Går selvsagt an å skaffe/ordne det billigere. Men skal det gjøres ordentlig, så koster det. Hadde du gjort dette på en 325i f.eks, så hadde du havnet på 450-500hk. Kan jo også droppe Datasprutet og kjøre med Lmm og mappet Ecu. Mange muligheter, men det koster å være kar! Jeg koster på min motor ca 40-45K nå... Men da har jeg blitt lovet over 650hk også! hadde du bare hatt peil på riskjelker så skulle du fått hjulpet meg alacocaina alacocaina alacocaina alacocaina alacocaina Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet April 8, 2004 Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Hvis du skaffer brukte deler og modifiserer litt selv så blir det mye billigere, sjekk litt ut på kjøp og salg på dette forumet og andre steder så finner du nok mange billige og bra deler. Driver å kjøper inn selv lavbudsjett, og har kjøper inn deler til ihvertfall 1/5 av nyprisene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg