Gå til innhold

bakseter i hiace

Ranger emnet


Z10an

Anbefalte innlegg

Noen som har fått godkjent bakseter i hiace i nyere tid?

Sist jeg gjorde dette er ca 4 år siden, null stress. Var og viste en 2002 med bakseter fra en original kombi forrige uke, og fikk blankt nei.

Grunnen var visst at det var en kombibenk?

Skal det være bedre med buss seter?

 

Noen som har seter som er god nok på lur?

Vurderer nesten å selge bilen igjen, og heller kjøpe en eldre som allerede er 6 seter, for dette opplevdes nesten for dumt.

 

erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Har som deg brukt MYE tid på dette. Endte med å selge 2002 modellen igjen som varebil. Er som du sier originale seter og seler i originale fester som gjelder, evt seter med Tüv papirer (f.eks Jany). Jeg har nå kjøpt meg en 2003 mod med de baksetene jeg forsøkte å godkjenne i 2002 modellen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på kombi og personbil. En kombi har et annet baksete med kraftig skillevegg, og baksetet mye lengre fram. Og kombi finnes jo ikke lenger, så mulig det er derfor de ikke vil godkjenne det.Vil tro det burde gå med bakseter fra en personbil/minibuss. 

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ja, de har jeg. Monterte de tilbake i bilen jeg tok dem i fra. De er av typen som toyota monterte som originalt i lang kombi hiace, tilsvarende dette:
http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=54678499&reference=2015/1/vertical-3/05/9/546/784/99_1839146654.jpg

Det er forøvrig samme setene som står i en 2003 modell jeg har kjøpt i ettertid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår