sleazyjesus Skrevet Juli 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2013 Har en golf, dvs. det er dama sin, og hun merket i går at det kom en ulyd fra motoren. Hun nevnte også at det luktet litt svidd. Jeg startet den idag og kan konstatere at det kommer en slags plystre/hvine-lyd fra motoren. Kan nesten minne om gåen pakning på moped. (den nærmeste referansen jeg har). Er på langt nær noen mekaniker, men lurer på om noen har en ide om hva dette kan være, og ev. hva jeg skal se etter for å få konstatert eller avkreftet årsaker... Mvh, Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2013 Sjekk om noen reimer er slakke (dynamo, servo vannpumpe). Kan være slakk reim som lager lyd og lukt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg