thomj Skrevet Juli 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2013 Eg hadde min første bil for snart 2 år siden som eg solgte, har ikkje hatt bil siden. No skal eg kjøpe ny bil, for 100 000 til 150 000.. Ingen spesielle merker eller modeller er å foretrekke. om noen kan komme med forslag om hvilken eg bør sjekke ut, så tas det imot med takk.. vil helst ha ein bil med manuell, liker ikkje auto, det er eineste krav eg har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flatpedal Skrevet Juli 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2013 Har du hund? I så fall anbefaler jeg en Chrysler Voyager. Den er komfortabel og har plass til det meste. Har du ikke en bikkje-kjøter-tispe-fillebikkje-dritthund (du skjønner tegninga?), så er jo Golf aldri feil. For 120 000 får du en fin 2007 modell med 1.9Tdi eller eller en 2006 modell med 2.0Tdi. Spesielt den siste drar skinnet av pølsa (i hvert fall hvis du er gutt). Siter Klikk Liker ute til høyre hvis du liker dette innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Ford Mondeo, 2004 eller nyere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Kva med Volvo S40 2005 modell og nyare. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juli 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2013 Gå til flere forhandlere og prøvekjør mest mulig forskjelige biler så finner du nok noen du liker bedre enn andre. Skal bilen brukes til masse småturer er vel bensin og foretrekke og diesel er best om du kjører lengre turer. Husk og få tilstandsrapport evt naf test sånn att du ikke blir lurt eller kjøper noe som har feil og mangler,sjekk også att alle servicer er holdt. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg