olabil-alt Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 hei jeg har problemer med en VW POLO (6N1) -95 mod, som ikke vil gå på tomgang..har renset forgasser..byttet : 1. fordeler med tilbehør -2. lambdasonde - 3.trykkregulator - 4. plugger med ledninger..Men alikevl så høres det ut som om blilen lager popcorn..turtallet ligger på ca.550,-Bilen bruker normalt med drivstoff, og trekkraften er helt normal..er det noen som kan svare på dette så hadde det vert kjempefint.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juli 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 Du skriver ikke hvilken motor du har, men har du grunninnstilt gasspjeldet (om det er mulig på din), evt. sjekket tomgangsmotor? Sjekket om motor suger falskluft? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olabil-alt Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 motor.. 1,4 , falsk luft --- har sjekket alt - har skrudd på biler siden jeg var 15 år. men dette klarer jeg ikke å finne ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg