XThhX Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Jeg har kjøpt meg ny radio (Pioneer DEH-X8500DAB), men når jeg kobler til så får jeg ikke lyd. Noen som kan hjelpe meg med koblinger og hvis jeg trenger overganger? Bilen det gjelder er en audi a6 1999 4b, å det er original radioen som har vært montert fra før av. Jeg vet ikke om alt dette er originalt. Dette er kontakta som fulgte med radioen Dette er baksiden på radioen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2013 Du har vel kanskje orginalforsterker i den bilen, ser sånn ut, så da trenger du en overgang til det... TROR det er denne: Connects2 aktivadapter og ISO overgang CTSAD002 - Bilradiospesialisten - ISO-overganger / aktiv adaptere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 ja det er original forsterker, men sikker på at dette er riktig siden det står under at det er til audi a6 2004. Det ser også ut som dem har mekka litt selv også siden det er en del ledninger som er teipet i sammen, men jeg har ikke veldig mye peiling når det gjelder radio osv. Å jeg syns det var litt dyrt så hvis noen hadde hatt ett billigere alternativ (ebay eller noe) så hadde det vært fint :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Skal se om jeg finner boksen min. Jeg har lik bil, og samme oppsett med original forsterker og sånt. Men jeg er redd for at jeg kastet adapteret da jeg koblet inn ny forsterker og fjernet alt av bilens originale lyd system. Men om jeg finner den skal du få den, om du betaler for frakt ;) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 ja det er original forsterker, men sikker på at dette er riktig siden det står under at det er til audi a6 2004. Det ser også ut som dem har mekka litt selv også siden det er en del ledninger som er teipet i sammen, men jeg har ikke veldig mye peiling når det gjelder radio osv.Å jeg syns det var litt dyrt så hvis noen hadde hatt ett billigere alternativ (ebay eller noe) så hadde det vært fint :) Så på feil årsmodell jeg ja, det er vel dette du skal ha: Audi, ISO-interface for originalforsterker - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Det hadde vært fint TKarlsen:) Si ifra hvis du finner den da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 vet ikke om Biltema kanskje har, kanskje møller har men dem skal vel ha en del for den regner jeg med. Jeg skal på en lang kjøretur i helga så kunne vært greit med litt radio :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Er dette riktig? Aktiv adapter til Audi/Porsche 11132057 - Bilradiospesialisten - ISO-overganger / aktiv adaptere men skjønner ikke hvor den lille gule skal kobles til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juni 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2013 Bil xtra vet jeg har. Der kjøpte jeg min Elutstyr.no - Nettbutikk og butikk for hifi og bilstereo - Connect C955007ISOPHPO - Audi aktiv system adapter Mini-ISO - A3,A4, A6,A8, TT - Bilmerkespesifikke adaptere - Adaptere - Bilstereo og batteri denne trenger du Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Er dette riktig? Aktiv adapter til Audi/Porsche 11132057 - Bilradiospesialisten - ISO-overganger / aktiv adaptere men skjønner ikke hvor den lille gule skal kobles til. Nei, det er ikke riktig, du skal ha den jeg linket til over her, evt den TK linket til, men den er jo over dobbelt så dyr da.... Den lille gule skal klipses sammen med den blå og den grønne, så inn i riktig isokontakt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 ok, da skal jeg ta meg en tur på mandagen å se om jeg finner en sånn i en butikk siden jeg helst skulle hatt den før helga, eller så får jeg bestille en å satse på at posten kan være raske for en gang skyld :) Men hvordan er det å bestille fra TransMedia? har ikke hørt så veldig mye bra om dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Ingenting galt med Transmedia, men de har hatt redusert kapasitet i senere tid, grunnet sykdom. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XThhX Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 ok, da kan det nok hende jeg bestiller derifra hvis jeg ikke finner det i noen butikk i nærheten. noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra man bestiller på transmedia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2013 Send de en mail og spør, www.TransMedia.no Med HiFi & Technique på hjul inn i fremtiden! - www.TransMedia.no Står på nettsiden; "Fortsatt begrenset telefonsupport pga. sykdom. Epost besvares som vanlig, men noe responstid må forventes inntil videre pga. stor pågang." Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg