Gå til innhold

w203 feilkode p0130 o2 sensor cirquit og p0420 catalyst eff. below threshold


hassaso

Anbefalte innlegg

hie sann. har en c-klasse 200 kompressor 2001 modell og har fått frem feilmelding p0130-o2 sensor cirquit (bank1 sensor1) og p0420 catalyst eff. below threshold. prøvde å slette feilkodene men fikk frem p0130 igjen og gule motorlampen forsvinner ikke. er det noen som vet hvor denne delen er og om jeg kan bytte den selv? evt noen link til del fra ebay og/eller bilde som viser den?

noen link til hvordan man bytter den?

hvis det er luftmassemåler så vil jeg gjerne bytte denne selv da jeg har byttet den 3 ganger i løpet av de 3 siste årene på verksted. (koster en del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår