pitbullstance Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Hei :) må bytte trøste lager på min a6 nå :/ noen som veit åssen det er? Veit hvor det er og åssen jeg ska gå fram, men åssen er det med driv akslene og sånn? er framhjuls trekk :) er dette noe jeg kan fikse sjøl eller burde jeg sette det bort til en mer erfaren mekaniker? :) på forhånd takk :) Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Altså lager det lyd når clutchpedal holdes inne? Kan da like gjerne være utløserlageret som lager lyd. Thrustlageret er 14 på bildet Utløserlageret er nr 15 Indre drivknuter rengjøres grundig, løsnes fra girkassen og pakkes inn for å hindre at dritt kommer inni fettet. Så er det å skru at giroverføring og kople ifra pluggene (elektrisk) før kassen kan skrues av motor / innfestning mot karosseri. Resten er rett frem, men om du aldri har gjort slikt før så få i det minste med deg en som vet/kan ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Alltid blitt lært til å bruke begrepet trøstelager om utløserlageret, mens det i veiva har blitt kallt støttelager. Så eg tipper det er snakk om utløserlageret. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pitbullstance Skrevet August 18, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2013 Takker for svar :) det lager ikke lyd når clutchen er inne, men når jeg slepper opp clutchen så kommer det er sånn summe aktig lyd :s Siter Audi A6 2.5TDI (C4) Mercedes E220CDI (W211) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg