Jakoimp Skrevet Juni 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2013 Har vært inn og ut av verksted med min Touran grunnet startproblemer. Skiftet 2 følere, skiftet pakninger til dieseldyser +++++ Etter siste besøk til vw verksted så fiske jeg beskjed om at det var stor slitasje på toppen rundt dieseldyser, og mente at den eneste løsningen var å bytte sylindertopp for å få bukt med problemet. Noen som har erfaring med disse feilene, og eventuelt vet hvor jeg kan få tak i en topp til en rimelig penge? PS! Har til nå brukt 35-40.000 på de to siste mnd på disse reparasjonene, så det kan ikke koste skjorta :( En annen løsning kan være å få tak i en god byttemotor, da den jeg har er gått 250.000 km... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoghead Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Sjekk Brødrene London i Oslo, eller Finndel.no Br London hadde inne en 2011 modell drosje (den var rimelig ny da den krasja), jeg henta baksetene på den ifjor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2013 Ikke tilfeldigvis varmstart problemer eller? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg