PandaTore Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hei. Eg har ein Polo 6N 96 modell 1.6 med 75 hk, lurer på om det er noen måter eg kan justere (opptimalisere) den eller noe for å få den til å gå litt bedre, er ikkje ute etter å trimme den eller noe. Er ikkje noe ekspert på bil, har berre skrudd litt på bil som hobby, men er ganske fersk:P PandaTore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PandaTore Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Tenker på opptimalisering av motor:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Er ikke mye mer å hente der, ikke uten å bytte deler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PandaTore Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Hva deler er det snakk om eg må bytte?:) Vanskeligg jobb?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Det billigste og enkleste er å montere trimkam. Skal du ha mer så kan topp portes og grenrør monteres, snakker da noe større utgifter. For å utnytte potensialet da så må monomotronic byttes ut med noe som mater mer bensin - og luft. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Trimkammer Montering har jeg illustrert HER, ikke helt likt din motor, men går ut på ett du vel har en 8v. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PandaTore Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Tusen takk:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Polo G40 motor setter fart på hjemmepleierbilen din Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg