mrcs6 Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Nå skal dere høre! Jeg har en Mercedes Sprinter 313CDI 2002-modell, som har fjernstyrt sentrallås. Batteriet har over et par uker nå blitt tappet og det er ikke engang nok strøm til den fjernstyrte sentrallåsen. Det som er det dumme er at jeg kun har én nøkkel, fjernåpneren virker ikke og nøkkelemnet virker ikke i bakdørene (den fysiske nøkkelen går kun til bakdørene som er veldig rustne). Min plan er derfor; prøve å få opp panseret utenfra og lade batteriet eventuelt jumpstarte bilen så sentrallåsen får nok strøm. Bilen står midt i Oslo og en eller annen vakker time skal de vel feie gata og da tauer de vekk bilen. Så jeg håper noen har forslag til hvordan dette kan løses. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Om du er villig til å ødelegge grillen på den så burde det ikke være noe problem og få opp panseret når du får fjerna den. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2013 Ødelegg grillen og se om du får tak i kabelen. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2013 Krabb under bilen å få koblet en batterilader til på starterens pluss. evt frå ett løst batteri... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg