Quattro73 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 det går for det samme : ) hahah , men i den gamle hadde jeg trimkam, letta svinghjul å grenerør , men veit ikke hvor mye det gir ut jeg : ) heheh Trimkam og svinghjul gir en meget bra effektøkning så lenge bensinsystemet klarer å følge etter (mate nok bensin). Lettet svinghjul gir ingen effektøkning, bare raskere turtallsøkning da vekten av roterende masse er redusert, samtidig faller den fortere ved belastning da mengden kinetisk energi er tilsvarende redusert ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 [ATTACH]38975[/ATTACH] Her har du et bilde til : p hahah Oi, i hel.... Gikk det bra med deg da? Håper du ikke hadde passasjer når det skjedde... Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjelde Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 gikk bra med meg , bare litt mørbanka dagen etterpå .. å nei hadde ikke med meg passasjer : ) Siter Volkswagen Golf 2 gti 16v (130hk)--1988mod Kræsjet : (Yamaha Dtx 125ccm 2006 (26hk)--2005modVolkswagen golf 2 gti 16v (130hk)--1987modAudi A4 B5 tdi (150hk)--1995mod Volvo 240 gasser TURBO -- 1985mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg