Mikael1977 Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Bilen er nylig senket med Tüw-godkjent coilovers og jeg skal nå få tatt en 4-hjulskontroll og få dette inn i vognkortet. Men kan jeg ta kontroll med settet i bunn, eller må dempene stå i Tüw-godkjent høyde? Hvis dom står i Tüw høyde og bilen blir skrudd ned etter visning, vil dette påvirke slitasjen på nytt da (dvs at jeg må ta ENDA en 4-hjulskontroll)?? Dette er helt nytt for meg :) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 21, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2013 Snakk med verkstedet. Det er ikke sikkert man får alle vinkler innenfor toleransen når man er i bunn Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2013 Snakk med verkstedet. Det er ikke sikkert man får alle vinkler innenfor toleransen når man er i bunn Det gikk sånn rimelig greit....mye rødt på papirene jeg fikk med meg fra verkstedet ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Da blir det ikke godkjent. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2013 Det bør justeres i den høyda du tenker å kjøre i selvfølgelig, blir verdiene helt ville så kan det hende man må litt opp for å få de innenfor. Med senking kan man ikke påregne at alle verdier blir like det de var ment å være fra fabrikken, de skal heller ikke være akkurat det samme. Men det kan være at kjørehøgde blir ført på målebrevet, og om kontrolløren er oppgående kan han jo kontrollmåle dette. Det som er viktig på en slik kontroll, er jo at ikke camber blir helt villt, og caster, KPI(SAI) og spissing er tilsvarende på begge sider, bilen virker ok å kjøre osv. Om alle verdier er innenfor fabrikantens data er ikke så viktig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg