anderswa Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Sjekk denne linken. Kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Lyst på golf har jeg alltid hatt, men penger er en annen ting :P Hvis ikke du vil ha en bmw e30 i innbytte :P Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 JA TAKK!!! :D:D:D:D:D:D var litt for dyr for meg.....si i fra hvis du forandrer prisen( i rettning billigere)...da er jeg intrisert ;) Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Hvor mye vil du gi for den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Originally posted by anderswa Hvor mye vil du gi for den da? har ikke mere enn 40k nå...=( Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 jeg betalte 49K for min golf, helt lik modell som denne. så og si strøken. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 linken funker ikke... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 det er lagt opp http:// 2 ganger, fjern den ene :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Nå skal linken virke. Sorry! Senkesettet er justerbart fra 30-85mm. Har ikke fått senket den enda. Skal bli moro. Golfen er strøken bortsett fra en stensprut her og der... Det må man regne med. Sinnsykt tøff bil. Mono: du må jo ha vært sinnsykt heldig med din. Jeg gav 69,000 for litt over ett år siden. Jeg synes ikke det var så værst da. Følger med en sony bilstereo med 6xCDveksler også. 2x12" legacy og 4kanals pioneerforsterker(ny), og JBL Decade i hattehylla. Skal få tatt noen nye bilder snart så det er noe å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 6, 2004 Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 vel min er kjørt 220 000, heldigvis ble den importert fra tyskland i 99 :) så den har ikke gått så langt på de salte jævel veiene våre, men men, eneste jeg ville pruta på var steinspruten i frontruta, oppdaga den ikke før ett par dager senere.. er sikkert en god pris for din også, for det følger endel stæsj med :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderswa Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Den har jo gått en del mer enn min da ja. Og jeg har ikke stensprut i frontruta :) Min er også importert i den tiden der. De er stilige de lyktene du har også. Men du burde vel senket den litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet April 7, 2004 Rapporter Share Skrevet April 7, 2004 vurderer senking, når jeg har penger, eller når jeg Må :p men da vil jeg også ha slike borbet felger eller hva nå enn det heter med dyp kant, og breddere, så har man en real fat boy :p Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg